Kuidas ma sain kokku vahetusaastaks vajamineva summa?

Mina olen üks nendest noortest, kelle vanemad lootsid ja uskusid algusest peale, et kui mul on vahetusaasta ideega tõsi taga, siis ma ka pingutan selle nimel ja suudan leida lahendusi, et see raha kokku saada nii, et kogu see 7600 eurot ei peaks tulema mu vanemate hoiupõrsast. Olen tagantjärele mõeldes neile tohutult tänulik. Aga siiski, ütlen ausalt. Algul oli tohutult raske ja ma ei uskunud, et ma suudan sellega hakkama saada. Olukorra tegi veel eriti keeruliseks pandeemia, mis ei lasnud päris kõiki ideid ja mõtteid ellu viia ning mille tõttu oli ka raskem toetajaid leida. Kuid ma ei andnud alla ning teadsin, et hoolimata kõigest ei ole see võimatu.

Pärast lepingu sõlmimist asusin kohe usinasti meilide teel toetajaid leidma ja juuli teisest poolest kuni augusti lõpuni kirjutasin kokku ligi pool tuhat meili, millest vastused sain umbes kümnelt protsendilt ja neist nõus mind toetama olid neli. Kolm väga armast raamatupidamisega tegelevat ettevõtet ja üks suurtoetajast firma, kes toetas mind lausa 1500 euroga. Minu jaoks on siiani täiesti uskumatu, et sattusin täiesti juhuslikult sellise toetaja juurde. Ettevõte, millel pole minuga ei vähimatki seost, on nõus sellise summa panustama minu unistusse. Te ei kujuta ette, mida tähendab toetajate leidmine ühe vahetusõpilase jaoks! Ma olen tõesti kõigile neljale ettevõttele siiralt-südamest tänulik ja ma luban, et toetused läksid asja ette!

Otsustasin abikätt paluda ka enda koduvallalt. Esitasin taotluse ja minu õnneks oli mu armas koduvald nõus ulatama mulle abikäe! Häädemeeste Vallavalitsus võttis vastu otsuse toetada minu õpinguid 1500 euroga. Nii hea meel on olla Häädemeeste valla elanik! See aitas mul edasi astuda nii suure sammu. Peaaegu, et pool oli juba koos.

Nuputasin ja üritasin välja mõelda plaani, kuidas saada kokku puuduolev summa. Sellega oli lahkesti nõus mind aitama minu kooli direktor Egle Rumberg. Ma kohe tõesti ei oska sind ära tänada, kallis Egle! Sa oled olnud mulle nii suur tugi ja tänu sulle sain ma raha oodatust palju varem kokku. Egle on inimene, kes mind ikka ja alati inspireerib. Ta oli lahkesti nõus iga kell mind välja aitama, kui olin omadega ummikus. Koos sündis meil välja idee teha Facebooki blogi, kuhu postitan järjepidevalt kõike, mis seostub vahetusaastaks valmistumisega. Eesmärk oli innustama inimesi rahaliselt toetama minu ettevõtmist ning tõestada neile, et olen toetamist väärt. Esialgu ma muidugi ei olnud kindel, kas see asi ikka toimib, aga kuu ajaga oli mul raha koos ja suuresti just tänu toetajatele! See on nii imeliselt soe tunne, et mõni heasüdamlik inimene soovis kaasa aidata ühe tüdruku unistuse täitumisele! ❤

Kevadel otsustasin kandideerida ka YFU Eesti stipendiumile. See on samuti üks võimalustest, kuidas saada raha kokku. Kui sain teada, et osutusin stipendiumi vääriliseks, siis tulid küll esimesed õnnepisarad mu elus. Ma olen nii tänulik stipendiumi välja pannud YFU Eestile ning kõiki stipendiumifondi Uks Maailma toetajaid! See on kirjeldamatu tunne, et ma päriselt sain sellega hakkama. Täiesti ise suutsin leida võimalused, kuidas oma unistus ellu viia. 

Selle looga siin tahan olla eeskujuks kõikidele noortele, kes on mõelnud vahetusaastast, aga otsus mitte minna on jäänud kinni rahaliste küsimuste taha. Alati leidub võimalusi, kui sinus peitub piisavalt sihikindlust ja tahtejõudu.

Järgmine postitus tuleb loodetavasti juba Itaalias!

-Anett ❤

Lause, millele mõtlemine aitab igas olukorras.
Pilt: Pinterest

Lisa kommentaar